Lana慵懶的歌聲加上chill到不行的flow

我幾乎重複撥放了這首歌整個2017的夏天

相關圖片

https://www.youtube.com/watch?v=AcVQJJoD45w

[Verse 1: Lana Del Rey]

It's never too late 永遠都來的及
To be who you wanna be 成為你想當的人
To say what you wanna say 說你想說的話

It's never too late 永遠都來的及
To leave if you wanna leave 離開你想離開的人 
Or to stay if you wanna stay 或是留下 如果你想留下
But, baby 
I got a feeling in my bones 我從內心深處有感覺
Can't get you out of my veins 你流動在我靜脈中無法脫離
You can't escape my affection 你無法逃避我的愛慕
Wrap you up in my daisy chains 把你圈進我的花環裡

[Chorus: Lana Del Rey]

Hip-Hop in the summer 遊蕩在這漫漫長夏
Don't be a bummer, babe 寶貝別當個掃興鬼
Be my undercover lover babe  當我的祕密情人吧
High tops in the summer 遊蕩在這漫漫長夏
Don't be a bummer, babe 寶貝別當個掃興鬼
Be my undercover lover, babe, hmm 當我的祕密情人吧

[Verse 2: A$AP Rocky & Playboi Carti ]

Uh, her sophistication makes you wanna quit the bitch you datin'  她事故老練的樣子讓你想要放棄那正在跟你約會的婊子
Let's skip the games, let's quit the playin' 讓我們跳過前戲
Boo, let's get acquainted 直接更加親近
Notifications sync in place even when we're on vacation 當我們度假時手機通知還是響個不停
I knew she'd notice like I missed the payment, dang it 我知道她會察覺就像我賴了帳
But bang it like my fingers 我用手指動一下
She pray to God I made it 她向天祈禱我做到
But bankin' like my Franklins 我銀行帳戶有錢的像富蘭克林
My neighbors stopped the hatin' 我的鄰居不再恨我
She just might become my lover for real 她真的可能變成我的情人 
I might fuck with her all summer for real 我真的會和她廝混這整個夏天
They better not holla if I cuff her for real 他們真的最好不要在旁邊閒言閒語我會在旁保護她
Niggas better run for cover for real 他們最好跑去找掩護
Truthfully between you and me I'm usually single 說實話我們之間我總是被孤立
When it's hot outside this, I ride through any hood with the top out 當外頭夏日炎炎  我開著我的破車狂飆

[Chorus: Lana Del Rey]

[Verse 3: Lana Del Rey]

White lies and black beaches 善意的謊言和黑色的沙灘
Miles in between us 我們間相隔千里
Is this love or lust or some game on repeat? 這是愛還是欲望還是某種在我們之間重複不斷的遊戲
It's like making me crazy 快要讓我抓狂
Tell me, "have patience" 告訴我要有耐心
Baby, I need this 寶貝我需要你
White lies and black beaches 善意的謊言和黑色的沙灘
And blood red sangrias 和血紅色的水果酒
We traveled for weeks, just to escape your demons 我們旅行了好幾個月只為逃離你內心的惡魔
But you've got your reasons 但你有你的理由
It making me crazy  這讓我抓狂

[Chorus: Lana Del Rey]

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 a871211000 的頭像
    a871211000

    a871211000的部落格

    a871211000 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()